Het NieuweTelefoneren richt zich in eerste instantie voornamelijk op het ‘telecommunicatie-gedeelte van Het Nieuwe Werken. Met Flex Telephony zorgen wij er voor, dat uw medewerkers altijd en overal bereikbaar zijn tegen het laagste tarief en tegen de laagst mogelijke investering, met de hoogste kwaliteit en de beste ondersteuning. Dat doen wij met onze ‘VoIP’ technologie.
U wilt dat uw organisatie beter bereikbaar wordt dan u nu bent. U wilt geen telefoontje missen, maar u wilt ook dat alle gemiste gesprekken samenkomen in de inbox. U wilt binnenkomende lijnen routeren naar de beschikbare medewerker. Dat kunnen wij allemaal voor u verzorgen.
Wist u dat 55% van de bedrijven in het MKB klaagt over de telefonische bereikbaarheid? Voor zowel grote- als de kleinere organisaties zijn er oplossingen. En daarvoor is echt geen kapitaal nodig. De oplossing zit hem namelijk in de zgn. ‘Hosted Telephony’. Geen ingewikkelde formulieren en wachtrijen bij de KPN. gewoon met een telefoontje of mailtje uw telefonie aanpassen. Zo moet het!
U bent altijd bereikbaar. Uw medewerker ontvangt de oproep op de mobiele telefoon als het vaste toestel niet wordt opgenomen. U routeert de lijn, zoals u dat wenst, waarheen u wilt en wanneer u dat wilt.
Nieuwe samenwerking
HetNieuweTelefoneren zit in een ontwikkelingsfase waarbij ze deel uit gaat maken van een samenwerkingsverband van diverse partijen die zich op verschillende vlakken bezig houden met Het Nieuwe Werken. Wij bieden u in de nabije toekomst een pakket aan, dat bestaat uit:
1. Complete IT-oplossing en hosting van uw flexibele werkplekken.
Denk hierbij aan het gezamenlijk gebruik maken een server-unit met daarop de software-applicatie van uw organisatie. Maar ook: data-opslag, beveiliging en eventueel toegang voor uw klanten van buitenaf.
2. Communicatie-oplossingen voor vaste telefonie, mobiele telefonie.en conference-calling.
Hierbij maken wij gebruik van zoveel mogelijk middelen op het gebied van de ‘Unified Communications’. dat wil zeggen; zoveel als mogelijk is op het gebied van VoIP telefonie. Bij u op het bedrijf, maar ook bij de medewerker thuis. Flex Telephony maakt hier natuurlijk een belangrijk deel van uit. Maar wij kunnen ook de gehele structuur van uw mobiele telefonie aanpassen, zodat u optimaal gebruik maakt van de mogelijkheden.
Klink hier voor Quickconference.
3. Human Resource Managent. Training en begeleiding van uw personeel bij invoering van Het Nieuwe Werken.
Experts op het gebied van Het Nieuwe Werken en Human Resource Management helpen u door het proces heen. Onduidelijkheden worden weggenomen. Targets en afspraken vastgelegd. U en uw medewerkers worden stap voor stap begeleid naar de nieuwe vorm van werken anno NU!
Binnenkort informeren wij u graag verder over deze nieuwe samenwerking.