Flexibel bereikbaar

Online beheer van uw telefonieomgeving

HetNieuweTelefoneren maakt u als organisatie eenvoudig flexibel bereikbaar. Met de online Provisioning Interface kunt u uw hele telefonieomgeving zelf beheren, als u dat wenst. Zo bepaalt u zelf op welke tijdstippen u telefonisch bereikbaar bent of naar welk telefoonnummer er buiten openingstijden moet worden doorgeschakeld.

Bij een wijziging kunt u zelf online telefoonnummers toewijzen aan medewerkers, meldteksten aanpassen en zelfs een IVR aanpassen. Werkt een medewerker op verschillende locaties, dan kunt hem eenvoudig op een willekeurig telefoontoestel laten inloggen met zijn eigen telefoonnummer.

Mobiele bereikbaarheid

Bent u veel onderweg en wilt u telefoontjes op uw vaste nummer niet missen? Kies dan voor dubbele bereikbaarheid. Wanneer u gebeld wordt op uw vaste nummer, gaat gelijkertijd uw mobiele telefoon over.
Bellen met en gebeld worden op uw vaste nummer met uw mobiele telefoon
Heeft u een mobiele telefoon met WiFi en beschikt uw GSM over een ‘sip-cliënt’, dan kunt u vanaf uw mobiel bellen met uw vaste nummer. Handig en voordelig wanneer u op locaties komt waar u toegang heeft tot een WiFi netwerk. Zoals thuis of op een van uw andere vestigingen.

Thuiswerken

Bespaar op reistijd en kantoorruimte. Laat uw thuiswerkers deel uitmaken van uw telefonieoplossing. Bellen via internet maakt het eenvoudig om medewerkers thuis bereikbaar te maken op hun kantoornummer. Sluit een IP telefoon aan op de privé ADSL of kabel-internetverbinding en klaar bent u.

Met uw VoIP aansluiting belt u onderling gratis. Uw medewerkers kunnen direct doorverbinden en zijn onderling bereikbaar via verkorte kiesnummers.
En het is prettig dat u dit alles zelf kunt instellen en onderhouden. HetNieuweTelefoneren is altijd beschikbaar voor ondersteunende expertise en bijzonder klantspecifiek maatwerk.